duminică, 24 iunie 2018

Tagliatelle cu creveti, usturoi si chilli

Advertisement

In concediul din Spania am incercat tagliatelle cu creveti si sos de usturoi. Am zis ca trebuie sa fac si eu ceva asemanator neaparat. Culmea ca reteta pe care am facut-o mi-a placut mai mult decat cea de acolo :)

Buget: 36 lei

Ingrediente:
- 400 g tagliatelle de buna calitate
- 300-350 g creveti congelati
- un catel usturoi
- ½ ardei chilli (condiment chilli uscat)
- o mana patrunjel
- 2-3 linguri concentrat pasta de tomate.

Timp de preparare: aprox. 45 min.

Portii: 4

Mod de preparare:
1.Intr-un vas/oala cu apa si sare punem la fiert pastele. Cand sunt gata le scurgem intr-o sita.
2.Pregatim crevetii: Intr-o tigaie incapatoare/ wok incinsa cu ulei de masline calim putin usutoiul taiat feliute si adaugam chilli. Lasam un minut la foc mediu dupa care punem crevetii scursi de excesul de apa. Completam cu pasta de tomate, reducem focul si lasam pana cand se scurge apa si se formeaza un sos mai gros. Adaugam patrunjelul taiat marunt.
3.Transferam pastele in tigaie, amestecam ca aromele sa se intrepatrunda si preparatul este gata.
4.Putem servi cu parmezan ras deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu